31 Temmuz 2007

paramparça cümleler


o günün, dün ve hatta belki de bugünün..


İmkansız denen şeyler yaşandı, ardından sonuçları hesaplandı..hesaplar tuttu sanıldı. gün boyunca düşünüldü, düşünüldü..gözlerden aktı pişmanlığı, büyüdü iki taraf da..soğukkanlı olundu, korkuldu, ağlandı, zor da olsa gülündü...dostluk denen şey biraz daha güçlendi.. ve beklenen, olması için dualar edilen şey oldu.. derin bir ohh çekildi.. bu defa mutluluktan aktı gözyaşları.. kabus gibi bir gün, rüya gibi bitti..

***
zaman geçiyor..sözler veriliyor, tutulmuyor..
vazgeçmek! çok kolay!

***
çok zor...ulaşıyormuş gibi fakat o kadar uzak...

o varsa ben yokum!
ben varsam o olmamalı!
***
tuzlu tadı kalıyor ağızda
vazgeçilmişliğin
bıkkınlığın
aynılığın
isteksizliğin
bi yanda hayallerin
bi yanda gerçeklerin
iyi ile kötünün savaşında,
iyiden taraf olsa da savaş alanının sahibi,
tarafsızlıkla bekliyor savaşın galibini
ve fakat, iyi olan kazanmak istemiyor sanki bu savaşta.
kötü olan ölesiye çabalarken üstelik
yok!
'inanan' inanmıyor bu savaşa..ya da görmüyor, farkında değil hatta.
inanmayansa öyle inıyor ki savaşına hiçbir zaman vazgeçmekten yana değil..ve öylesine güçlü, öylesine sadık..
bilmiyor!! öyle sanıyor 'iyi'...uzak sanıyor kendine.

***
'siyah' tatlar kalmalı ağızlarda
tükenmişlik tadında.

***
oyun bu..
gel desen de, gelemem desem de

gelme dese de, gelmeliyim desem de!
oyun bu!

***
ve soğuk suları yüzüme vuruyorum
anlamsızlığın yaşları akıp gitsin, karışsın diye sulara..
sular mı çarpmıyor insanı yoksa gerçekten bunalık mıdır hayat bugün?

yıl 2007 temmuzun son günü..bulanık bir gün. yazdım tarihe!

bugünü erken bitirmenin tek çaresini uykuya kaçmakta buluyorum sonra uyumaya
bırakıyorum kendimi, kaçıyor tüm soru işaretlerinden kaçan bünyem gibi uykusuzluğum da..

***
gün geçtikçe,
kelimelerim sessizliğe ve sensizliğe doğru savruluyor
buna engel olma ithimalin?
evet..hem de çok!

bunu isteme ihtimalinse uyudum uyandım ve anladım ki; hiç yok!

Hiç yorum yok:

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi