30 Nisan 2009

itirazım var!

Nisan ayının son post'u da kendi içinde çelişkiler taşıyabilir baştan uyarayım. Zira gün içersinde yazmış olsaydım bir bahar şenliği havasında olacaktı ancak sonra o bahar geçti gitti.. Her neyse.. Blog hayatım boyunca en çok yazdığım dönem olmuş Nisan 2009... Ne çok yazasım varmış demek ki..Bir o kadar da taslak olarak kaydettiklerim var.. Vazgeçtiklerim, paylaşmaya kıyamadıklarım, korktuklarım falan filan... Her neyse bu bilgileri verdikten sonra ayın son yazısına geçelim..

itirazım var arkadaşlar! ya da sinir oluyorum, kabullenemiyorum, öfkeliyim!..

*kendisi herhangi bi'şeyi başarınca ya da başardığını zannedince 'sen de yap' diyen -özellikle- hemcinslerime.. ama tabii ki bunu iyi niyetle söyleyenlere değil sözüm. onların sonuna kadar hakkı var.. lafım haddi olmayanlara... bi akıl verme güzelim, ben istersem senden iyisini bile yaparım. olay istemekte bitiyor.

* kendi halinde bi insan olmanı çok görenlere.

* korkak insanlara. (kendim de dahil)

* kıskançlara...benim seninle ya da senin benimle ne gibi bir derdimiz olabilir ki! niye yoruyorsun hem kendini hem beni?

*hayatın bi oyun ama insanların oyuncak olmadığını çözememişlere... hayat sahne bi oyun, sen de oyuncusun anladık. ama karşındaki de oyuncu. piyon değil, oyuncak değil, kukla değil... aradaki farkı anlarsın umarım?!?

***
daha o kadar çok şey var ki... huysuz şirin'e döndüm resmen.. yok ya ne şirini.. şirinlikle filan süsleyemiycem! çok fena kötü sözler sarf edesim var.. hakkını vererek hani...şöyle dolu dolu! ama yapamam:(( ama yazarak da dinmiyor ki insanın öfkesi...

yok bu böyle olmayacak. bana kılıcımı verin!!:))

bi araba çizmekten bile aciz bi kızsın, utanmadan ışın kılıcı mı istiyosun bir de derler adama dimi?? derler...

neyse...biraz uyusam geçer belki...

not: hayırdır neye tepen attı diyecek olan arkadaşlara geliyor: kılıcım nerde kaldı!!!

not 2: iyiyim korkmayın:)


10 yorum:

Adsız dedi ki...

hayırdır neye tepen attı? :D ehuheuhuehuhe

sakin sakin kaçayım :D

fep

Adsız dedi ki...

gel gell:D ben de seni bekliyordum:D kaçamazsın nihahah:D

Adsız dedi ki...

alla alla, ben de çekerim kılıncımı gel bakem sen böyle :D

fep

Adsız dedi ki...

seninle bi derdim yok korkma:)) hani o soracak arkadaş sendin ya onun için;)

Adsız dedi ki...

hee peki ;)

fep

Adsız dedi ki...

ha şöyle:))

DoGaN dedi ki...

Ben yokken neler dönmüş böle....Ama sen haklısın her daim hepsinde....Al sana kılıcın "HAKLILIK"... Umarım yeterince keskindir...

Adsız dedi ki...

öfkeli olduğumu söylemiştim ya hani:)

ama 'haklılık' kendini kesen bi kılıç sanırım...

DoGaN dedi ki...

Kendini değil bizi kesiyor sanırım...Bu yüzden nefret ediyorum beelki de haklı olmaktan...

Adsız dedi ki...

maalesef öyle..

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi