1 Mayıs 2009

pinokyo ile dertleşen şaşkın
























Tamam çok gerildik, yetti. Öfkemiz, sıkıntımız yağmurla birlikte aktı gitti. (diyelim...)
Bugün iş olmaması nedeniyle uykunun ve tembelliğin tadını çıkardım. Sonra yağmurda çıkıp fotoğraf çekeyim dedim ama üşendim. Baktım 'evdeki objeler' serim için sıra bekleyenler var. Gel pinokoyo dedim, bana modellik yap. Tabii usulen sohbet ettik. Kendisi İtalya'dan yani doğduğu adadan geldi. Oraları anlattı biraz. Sordum ben de dedim nedir benim durumum. Ne yapacağımı şaşırdım, ne tarafa gitmek lazım dersin?. O da 'şu tarafa' dedi. O tarafa baktım ucunda takvim var. Zaman mı diyorsun yani dedim. Ses vermedi. İnansam mı inanmasam mı bilemedim. Sonuçta Allah'ın pinokyosu. Bi an irkildim. Kızım oyuncakla konuşuyorsun farkında mısın dedim. Ehh ama dün gece canlanan atlıkarıncalarla rüyalar alemine yelken açtın ondan olmasın sakın dedim? Kendi kendimi haklı çıkardım ve sustum.

Sonra bi şarkı dinledim ve gülümsedim... O da doğru mu söylüyor acaba diye düşünmekteyim...

2 yorum:

kafa dedi ki...

Erkekler için cici kızlar aslında en üzücü kızlarmış diye duymuştum, tabi Pinokyo'dan değil.

Adsız dedi ki...

sadece şarkıyı söyleyen cici kızlar ve ben de onlardan biri değilim...

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi