27 Ağustos 2007

bilmiyorum ki!..

çok tuhaf...yanlış şeyler konuşuyoruz...''aslında öyle değil bak böyle, ben bu yüzden...'' demek gerek gibi geliyor her defasında...ama olmuyor... öyle sanman asıl gerçeği söylemeyi engelliyor da olabilir, ama ben öyle değil dersem cümleler benim olacak!

bir sürü cümle dolaşıyor etrafta ve ben hangi birini almalıyım ya da aldıysam da doğru kelimeleri mi aldım bilemiyorum! Ve gün geçtikçe daha da zorlaşıyor işim... bi hikaye anlatılıyor, kahramanı kim figüran ben miyim yoksa o mu? Bilmiyorum...bunu bilememek...

hayır hayır yorulmadım!..
sadece büyüsünün kaçmasından korkuyorum..bunu dile getirirken bile... sadece!...

Hiç yorum yok:

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi