3 Eylül 2007

kifayetsiz kelimelerden cümleler kurmak

tıklım tıklım; içi dışım her yerim...
yetmiyorum yetemiyorum bazen herşeye
sorulan sorulara cevaplar bulamıyorum...

herkes o kadar yüksek sesli yaşıyor ki kimseye duyuramıyorum kendimi.
söylediklerimin bi kıymeti kalmıyor, laf arasına sıkıştırılan heyecanların...
o zaman bana susmak kalıyor...sessizliğimle anlatıyorum bazen her şeyi...
ve evet belki de sadece Onun adını anarken bile gözlerimden okunuyor her şey...
ve bu da bana yetiyor...

ama...
bitiyorum her nefeste
ben de...

ve ama nefes bile almadan...

belki de bu yüzden bu yorgunluğum

yorgunluğuma rağmen her gün yenileyişim kendimi

düşüp düşüp yeniden ayağa kalkışım
yılmadan...

ama bu defa zor...bu defa...

elimi tutmazsan kalkamam olduğum yerden...

Hiç yorum yok:

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi