20 Aralık 2008

cumartesi notları II

* fotoğraflar ürkütücüdür bazen...çünkü anı'laşır..anılar geçmişte kaldığının kanıtıdır..bazen, acıtır.. rengi de çoğu zaman sarıdır sanki...

* ve ben yağmurlu, kahve kokan, loş ışıklı ve sonbahar'da biriyim...

mutsuzluğumda ve huzurumda...

ama 'ateşler yakarım parmaklarımla ve sana şarkılar söylerim kalbimle'* deniz'im yosun kokar tüm tazeliğiyle... kırmızılar kuşanır, beyazlara bürünürüm, ateşlerde yürürüm....mutluluğumda.

* oysaki mutluluğum, beni mutsuz ediyor. çünkü yanlış yerde yeşeriyor.

* ardına saklandığın kapılar değişiyor, sen değişiyorsun, ben de değişiyorum..her nasılsa, bir tek aşk değişmiyor!...

* kelimeler yaşandıkça anlam kazanıyor.. bunu fark edeli çok oldu, daha önce söylemiş miydim?

* duvarlarım var evet ama, hassas yerlerini fark edene yıkması çok kolay...yine de aldanmamalı, çünkü içerde binlerce görünmez savaşçı var.

* tek başına bir masada oturup, yoğurtla makarna yerken korunmasızlığına, saflığına, incinmişliğine üzülen gözü nemli kız. o hatırladığın kız çocuğu kadar safsın ve aptalsın!

Hiç yorum yok:

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi