3 Ocak 2009

ben şimdi biraz (da sen)

uyandın
sonsuz bir uykudan
sonu belli olmayan bir zamana
ve bir duvara çarpar gibi çarptım sana
yaralandım. 
ama duvarının içinden geçtim
sırlarını aştım.
kalbine indim.
uyandım sonsuz uykumdan
yeni bir rüyaya uyandım
ve gerçeğe...
uyandın sonsuz bir uykudan
anlamları yanında getirip
tüm anlamsızlıkları yok ettin
duvarlarımı aştın, içinden geçtin.
takvimleri alt üst ettin
uyandın...
uyandığını bildiğim günden beri
 
hayattayım...



ve...

*''Ben şimdi biraz da
Senin için görüyorum;
Gökyüzünün parlak
Bakış seken mavisini.

Ben şimdi biraz da
Senin için duyuyorum;
Gecenin o sarsak
Yokuş çıkan ezgisini.

Ben şimdi kanayarak
Senin için yaşıyorum;
Sazan derisi gibi
Günlerimi külle soyarak.'' *

Hiç yorum yok:

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi