3 Nisan 2009

isyanlardayım!

Fark ettim de; isyan etmem gereken o kadar çok şey var ki son zamanlarda. Neden ama nedeeenn??? demek istediğim ama demediğim...Böyle durumlarda eskiden inatçı ve hırçın bi çocuk olarak isyan eder, ya istediğim şeyi yaptırır/elde ederdim ya da ağlaya ağlaya gücümü tüketir uyur kalırdım. Şimdiyse inceliyor irdeliyor düşünüyor ve düşünüyorum. Sonuçta ya yine hırçınlığımdan ve inatçılığımdan gözümü karartıp tırmalıyorum ya da anlayış timsaline dönüşüp kaderci sakinliğiyle saf saf mukadderat deyip kabul ediyorum. Her şeyin bizim dışımızda gelişen ve müdahele edemeyeceğimiz durumları var çünkü. Bunların değişmesi için elimden geleni yapar yine de değişmiyorsa, kabullenir susarım. Bunlar tabii böyle iki satırda anlattığım kadar basit, yüzeysel ve kolay şeyler değil takdir edersiniz ki... Yorucu, yıpratıcı ve uzun bir süreç... 
Her neyse sonuç olarak, su yolunu bulur diyor ve bu konuyu derinlemesine analiz etmek üzere başka bir zamana bırakıyorum. Şimdi gelelim kabullenmek istemediğim duruma: 

18 Nisan Cumartesi günü Farid Farjad konserine gitmek istiyorum ben! Bulunduğum şehirde olan ve her şartı da gayet makul olan bi konsere gitmem neden ama neeedeennn bu kadar zor???

2 yorum:

Anıl dedi ki...

Oh vallahi, varsa öyle bir imkan, kesinlikle değerlendirilmeli :)

Adsız dedi ki...

bence de:) ama benim için biraz zor işte..

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi