10 Nisan 2009

notlar


Öncelikle Alice Hanım'a burdan tekrar teşekkür ediyorum beni çok mutlu eden güzel yazısı için...
* Çiçek böcek fotoğrafçılığına sardım bu aralar mecburiyetten.bu yüzden 'acınacak haldesin' dedi arkadaşım. Farkındayım dedim:) Evdeki objeleri ve bahçedeki çiçekleri bırakıp genişletmeliyim alanımı. Görmüş olduğunuz foto 'evdeki objeler' serimden:)...devamı gelebilir...
* Konser konusunda halen umutsuzum. isyanlarım artarak devam ediyor.
* Şu müziği duyunca kırda sarı sarı çiçekler arasında evlenesi geliyor insanın... bilmeyip de bilmek isteyen şuradan ulaşabilir: http://rapidshare.com/files/219818343/Panacea-Dospatsko.mp3.html başka bi yerde bulamadım.
* Birkaç post önce bahsettiğim o ekrandaki fotoğraf geri geldi... o'nsuz olmuyormuş...
* Ankara'dan abim geldi evde bir bayram havası' şarkısı düşüyor aklıma bu aralar... Hiç sözünü etmiyorum ama sen olmayınca tüm bu olanlar içime sinmiyor...sensiz çok sessiz, daha bi anlamsız, boşlukta gibi sanki...

Gelecek sayı: Eyvah I.T. ci oluyorum!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

heyyy..arkadaşlarının söylediklerini bu kadar da ciddiye alma bence :)

Adsız dedi ki...

ciddiye almadığım şeyleri de yazı malzemesi yapabiliyorum bazen :))

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi