7 Temmuz 2010

bir dilek tuttum


Bu Nepal gazetesinden yapılmış poşetlere bayılıyorum. İki bilezik için ihtiyacım olmadığı halde şımarıklık yapıp isterim isterim dedim. Fotoda ürünü ön plana çıkarmışım ama olsun;)
*
Sanırım, böyle bir kara sevda dinleyerek öleceğim! Son bir iki haftadır sürekli bunu dinliyorum. Anneme 'bana bişey olursa bu şarkıyı çok severdi diye hatırlarsın' diyince bi güzel azarladı tabi:)  'ama ne güzel dimi, dinleyelim dinleyelim' diyerek durumu hafifletmeye çalışıyorum...
**
Küçük kızla bir sürü oyun oynadık. Her şeyden habersiz, neşe içersinde... Kapıdan yolcu ederken bile son kez dilek tutmaca oynadık. Kapkara gözleri ışıl ışık parladı, küçük bir hile yaptı ve 'dileğin gerçekleşecek' dedi. Bunu hile yapacak kadar çok istedi. Küçücük bir çocuğun temiz kalbine mi emanet şimdi dileğim? Öyleyse içim rahat...

Hiç yorum yok:

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi