11 Temmuz 2010

dünya kupasına inanmıyoruz ama bi roque santa cruz var!


şimdi bu başlık ve iki satır yazı çok fena anahtar kelimeler içeriyor. ama nice aramalar boşa çıkacaktır, üzgünüm... aradığınız şey muhtemelen burda yok...

---
ben: bu akşam final maçını izliycek miyiz?
ablam: o ne be?

konuyla bu kadar alakasızız... ama hangimizin daha alakasız olduğunu merak ettiğim için denemek istedim...

evin karşısındaki sahada vuvuzela çalıyorlar! öyle bi ses geliyor ki, sanırsın dünya kupası burda oynanıyor.
dün akşamki maçta almanya desteklenirken, ''niye almanya? almanlar yenince biz de yenmiş mi sayılıcaz'' derken, cümleyi yarıda kesip içime kaçtım... babalar futbol meraklısı olmasa da bu işler böyle pis şakalara gelmiyor galiba...
ve galiba gönüller hollanda'dan yana... böyle daha güçlü bi enerjisi var sanki..  ama ispanya ince ince alır gibi gelse de, sonuç hollanda'dan yana olur gibi... ama ben ispanya olsun istiyorum sanki... yaa evet!

en cahil, en gereksiz ve en kahin yorumlarımla...

maç sonrası edit: dünya kupasına inanıyoruz, bi casillas var!

sonuç; abla dev ekranda, ledorita evde maçı izler...
baba; ''ofsaytın ne olduğunu valla ben de tam bilmiyorum!'' der.
casillas ağlar...




































































































































Hiç yorum yok:

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi