25 Kasım 2010

aklımda kalan

blogtaki fotolar, hep bu tondalar...
 ''Ben onun karşısında olsam bütün bildiklerimi unuturdum.'' 
dün, tv izlerken 

''Sanırım bazı doktorlar, hastalarına alaycı davranmak üzerine de ihtisas yapıyor. '' 
bugün, hastanede

'' Onca bilgiç laf ettikten sonra kendine bakınca, acınacak hayaller kurduğunun farkında mısın?''
dolmabahçe'de yürürken bugün

''Yüzüğü vardı ama.''
dün, evde... 

Şu son cümle, duysan da söylesen de, insanın büyüdüğünü anladığı anlara ciddi bir örnek. Hem de çok...

2 yorum:

October Swimmer dedi ki...

ben hala hangi parmak evli hangi parmak nişanlı karıştırıyorum mesela:)

Adsız dedi ki...

o zaman bir ipucu; rivayete göre sol parmaklardan uzanan damarlar ya da sadece o parmaktaki 'aşk damarı' direk kalbe gidiyormuş derler. bunu duyduğumdan beri karıştırmıyorum;)

Pages - Menu

Popular Posts

takip edenler

Blogger news

Blogroll

About

Blogger templates

Kişisel web sitesi Kişisel web sitesi